tiistai 12. tammikuuta 2010
Ryty-Reiska Maailmalla: Saksalaiset panimopelikortit
Nämä löytyivät Bambergistä. Jos joku muistaa kun kersana pelattiin semmoisia kysymyskortteja, missä kysyttiin jokin tieto kortista ja parempi sai molemmat kortit. No, tämä on sellainen peli, mutta aiheena panimot ja niiden tuotanto. Eli siis peli vähän aikuisempaan makuun.
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti