tiistai 12. tammikuuta 2010

Ryty-Reiska Maailmalla: Saksalaiset panimopelikortit


Nämä löytyivät Bambergistä. Jos joku muistaa kun kersana pelattiin semmoisia kysymyskortteja, missä kysyttiin jokin tieto kortista ja parempi sai molemmat kortit. No, tämä on sellainen peli, mutta aiheena panimot ja niiden tuotanto. Eli siis peli vähän aikuisempaan makuun.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti