perjantai 9. tammikuuta 2009



Tälläinen insinööritaidon helmi oli kotipuoleen viritelty joulun alla. Siellä se seisoi sellaisen katetun bussipysäkin päällä. Vaatii todellista taitoa kiipeillä tuonne katolle. Itse en olisi pystynyt. Pystyssä pysyi tuulet ja tuiskut. Lopulta suli pois, mutta eihän mikään nyt ikuisesti "seiso".

Tätäkään ei sitten enää ole... :-(
Oli syksyn aikana purettu.
Aikanaan kovastikin diggailin tätä entistä R-kioskin taloa. Monta Zzap64! -lehteä on täältä tullut ostettua.