Kazanin reissulla saimme lahjaksi Chak-chakia. Liekö tämä sitten kosto meidän lahjoittamistamme salmiakeista. Ekana tuli mieleen ranskanpotut, joihin lisätty sokeria ja hunajaa... Tuostapa itse kokkailemaan: http://www.1000kzn.ru/razdel/en/201/
tiistai 31. elokuuta 2010
Chak-chak
Kazanin reissulla saimme lahjaksi Chak-chakia. Liekö tämä sitten kosto meidän lahjoittamistamme salmiakeista. Ekana tuli mieleen ranskanpotut, joihin lisätty sokeria ja hunajaa... Tuostapa itse kokkailemaan: http://www.1000kzn.ru/razdel/en/201/
Matsi jota ei koskaan oteltu.
Lippalakki matsista, jota ei koskaan oteltu. Harmi vaan kun kerrankin Suomeen saatiin kunnon nyrkkeilyä. Kiitos W:lle hienosta lahjasta.
maanantai 30. elokuuta 2010
HB:n historiikki
Todella hieno kirja HB:n historiasta. Mielenkiintoisesti kirjoitettu kaunis kirja. Tosin paikan päällä käyminen parantaa varmasti lukukokemusta.
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)