tiistai 31. elokuuta 2010

Chak-chak


Kazanin reissulla saimme lahjaksi Chak-chakia. Liekö tämä sitten kosto meidän lahjoittamistamme salmiakeista. Ekana tuli mieleen ranskanpotut, joihin lisätty sokeria ja hunajaa... Tuostapa itse kokkailemaan: http://www.1000kzn.ru/razdel/en/201/

Matsi jota ei koskaan oteltu.

Lippalakki matsista, jota ei koskaan oteltu. Harmi vaan kun kerrankin Suomeen saatiin kunnon nyrkkeilyä. Kiitos W:lle hienosta lahjasta.

maanantai 30. elokuuta 2010

KBS nyt myös rekisterissä.

Nyt voi (kiitos Wesselin) ajella "virallisesti" KBS automobiililla.

HB:n historiikki

Todella hieno kirja HB:n historiasta. Mielenkiintoisesti kirjoitettu kaunis kirja. Tosin paikan päällä käyminen parantaa varmasti lukukokemusta.