Tuomari Giovanni Falcone kertoo tekemisistään. Aluksi ihan mukavaa luettavaa, mutta pikku hiljaa meni sellaiseksi minä-minä kirjaksi. Tosin ihan ok opus silti oli, koska oli niin kevyt luettava joulunpyhille.
tiistai 5. tammikuuta 2010
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti