tiistai 5. tammikuuta 2010

Giovanni Falcone, Cosa Notra ja kunnian miehet.


Tuomari Giovanni Falcone kertoo tekemisistään. Aluksi ihan mukavaa luettavaa, mutta pikku hiljaa meni sellaiseksi minä-minä kirjaksi. Tosin ihan ok opus silti oli, koska oli niin kevyt luettava joulunpyhille.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti