maanantai 8. helmikuuta 2010
Piikittelyä....
No itse asiassa tällä ei piikitelty vaan nautittiin virvoittavia juomia Saksan Hampurissa Annan ja Jyrgenin Beer Stubessa.
Kirjaroviot pystyyn?
Kaikkeen sitä on kaverit maailmalla törmänneet. Näyttää siltä että se mihin Mao tarvitsi vaan yhden tikun tarvitsi Aatu ja Jooseffi useamman. Tosin Maon lupaus 10 000 käyttökerrasta ei oikein osunut oikeaan.
The Bavarian Beer Comic: The Story of Munich's Hofbrauhaus
Todella hauska oluthistoriallinen sarjakuva Asterixin tyyliin. Hihitytti välillä jopa ääneen. Ehdottomasti tutustumisen arvoinen julkaisu. Ostopaikka tietenkin HB.
sunnuntai 7. helmikuuta 2010
Hugo Pratt - Corto Maltese Etiopialainen romanssi
Tykkäsin kovasti. Mielestäni tähän asti lukemistani Cortoista ehdottamasti parhaasta päästä. Sloganienkin heittely vanhalla mallilla. Hyvä teos.
'on aina ollut sääli niitä jotka joutuvat kuuntelemaan säkkipilliä ilman että ovat skotlantilaisia' -El Oxford
'on aina ollut sääli niitä jotka joutuvat kuuntelemaan säkkipilliä ilman että ovat skotlantilaisia' -El Oxford
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)