Hyvin tunnelmaa luotu ja örkitkin aika kivan näköisiä, vaikka väkisinkin alien tuli mieleen. Ihmiset tässä tosin pelottivat enemmän kun itse usva. Kannattaa katsoa. Reiska Suositudas!
keskiviikko 6. tammikuuta 2010
The Mist
Hyvin tunnelmaa luotu ja örkitkin aika kivan näköisiä, vaikka väkisinkin alien tuli mieleen. Ihmiset tässä tosin pelottivat enemmän kun itse usva. Kannattaa katsoa. Reiska Suositudas!
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti