keskiviikko 6. tammikuuta 2010

The Mist

Tälläisen ostin kun halvalla play.comista sai. Ihan ok elokuva vaikka alkuodotukset eivät olleet kovin korkealla.
Hyvin tunnelmaa luotu ja örkitkin aika kivan näköisiä, vaikka väkisinkin alien tuli mieleen. Ihmiset tässä tosin pelottivat enemmän kun itse usva. Kannattaa katsoa. Reiska Suositudas!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti