Tykkäsin kovasti. Mielestäni tähän asti lukemistani Cortoista ehdottamasti parhaasta päästä. Sloganienkin heittely vanhalla mallilla. Hyvä teos.
'on aina ollut sääli niitä jotka joutuvat kuuntelemaan säkkipilliä ilman että ovat skotlantilaisia' -El Oxford
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti