torstai 7. tammikuuta 2010

Karpaasit


Tälläistä löytyi kaappien kätköistä. Lieneeköhän ihan sääntöjen mukaista tavaraa? Miestä väkevämpää sinappia? Ketsupissa ytyä niin että pää menee kenoon?

2 kommenttia: