Mutta Rasputinhan on niin kiehtova hahmo, että sen takia tuo CM:n Nuoruus oli ihan parhaasta päästä. :)
Olen eri mieltä Rasputiinin kiehtovuudesta...
Mutta Rasputinhan on niin kiehtova hahmo, että sen takia tuo CM:n Nuoruus oli ihan parhaasta päästä. :)
VastaaPoistaOlen eri mieltä Rasputiinin kiehtovuudesta...
VastaaPoista