maanantai 8. helmikuuta 2010

Piikittelyä....

No itse asiassa tällä ei piikitelty vaan nautittiin virvoittavia juomia Saksan Hampurissa Annan ja Jyrgenin Beer Stubessa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti