tiistai 31. elokuuta 2010

Matsi jota ei koskaan oteltu.

Lippalakki matsista, jota ei koskaan oteltu. Harmi vaan kun kerrankin Suomeen saatiin kunnon nyrkkeilyä. Kiitos W:lle hienosta lahjasta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti