Kazanin reissulla saimme lahjaksi Chak-chakia. Liekö tämä sitten kosto meidän lahjoittamistamme salmiakeista. Ekana tuli mieleen ranskanpotut, joihin lisätty sokeria ja hunajaa... Tuostapa itse kokkailemaan: http://www.1000kzn.ru/razdel/en/201/
tiistai 31. elokuuta 2010
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti