tiistai 31. elokuuta 2010

Chak-chak


Kazanin reissulla saimme lahjaksi Chak-chakia. Liekö tämä sitten kosto meidän lahjoittamistamme salmiakeista. Ekana tuli mieleen ranskanpotut, joihin lisätty sokeria ja hunajaa... Tuostapa itse kokkailemaan: http://www.1000kzn.ru/razdel/en/201/

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti