skip to main
|
skip to sidebar
Ryty-Reiskan Seikkailut Mikä-Mikä-Maassa
torstai 9. huhtikuuta 2009
Tsekeissä vähän paljastavampaa "matskua" muovipusseissa.
Suomessa tästä nousisi varmaan haloo.
1 kommentti:
Katsuja
15. huhtikuuta 2009 klo 15.49
Tuo oli siis lähiruokakauppamme mainosbussi, ei mistään epäilyttävämmästä paikasta. :)
Vastaa
Poista
Vastaukset
Vastaa
Lisää kommentti
Lataa lisää...
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Lukijat
Blogiarkisto
►
2011
(4)
►
kesäkuuta
(4)
►
2010
(26)
►
marraskuuta
(1)
►
syyskuuta
(4)
►
elokuuta
(4)
►
maaliskuuta
(3)
►
helmikuuta
(4)
►
tammikuuta
(10)
▼
2009
(22)
►
joulukuuta
(4)
►
heinäkuuta
(4)
►
toukokuuta
(1)
▼
huhtikuuta
(1)
Tsekeissä vähän paljastavampaa "matskua" muovipuss...
►
maaliskuuta
(10)
►
tammikuuta
(2)
►
2008
(1)
►
joulukuuta
(1)
Tietoja minusta
Reiska
Tarkastele profiilia
Tuo oli siis lähiruokakauppamme mainosbussi, ei mistään epäilyttävämmästä paikasta. :)
VastaaPoista