torstai 9. huhtikuuta 2009


Tsekeissä vähän paljastavampaa "matskua" muovipusseissa.
Suomessa tästä nousisi varmaan haloo.

1 kommentti:

  1. Tuo oli siis lähiruokakauppamme mainosbussi, ei mistään epäilyttävämmästä paikasta. :)

    VastaaPoista