skip to main
|
skip to sidebar
Ryty-Reiskan Seikkailut Mikä-Mikä-Maassa
perjantai 9. tammikuuta 2009
Tätäkään ei sitten enää ole... :-(
Oli syksyn aikana purettu.
Aikanaan kovastikin diggailin tätä entistä R-kioskin taloa. Monta Zzap64! -lehteä on täältä tullut ostettua.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Lukijat
Blogiarkisto
►
2011
(4)
►
kesäkuuta
(4)
►
2010
(26)
►
marraskuuta
(1)
►
syyskuuta
(4)
►
elokuuta
(4)
►
maaliskuuta
(3)
►
helmikuuta
(4)
►
tammikuuta
(10)
▼
2009
(22)
►
joulukuuta
(4)
►
heinäkuuta
(4)
►
toukokuuta
(1)
►
huhtikuuta
(1)
►
maaliskuuta
(10)
▼
tammikuuta
(2)
Tälläinen insinööritaidon helmi oli kotipuoleen vi...
Tätäkään ei sitten enää ole... :-(Oli syksyn aikan...
►
2008
(1)
►
joulukuuta
(1)
Tietoja minusta
Reiska
Tarkastele profiilia
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti