perjantai 9. tammikuuta 2009


Tätäkään ei sitten enää ole... :-(
Oli syksyn aikana purettu.
Aikanaan kovastikin diggailin tätä entistä R-kioskin taloa. Monta Zzap64! -lehteä on täältä tullut ostettua.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti