perjantai 9. tammikuuta 2009



Tälläinen insinööritaidon helmi oli kotipuoleen viritelty joulun alla. Siellä se seisoi sellaisen katetun bussipysäkin päällä. Vaatii todellista taitoa kiipeillä tuonne katolle. Itse en olisi pystynyt. Pystyssä pysyi tuulet ja tuiskut. Lopulta suli pois, mutta eihän mikään nyt ikuisesti "seiso".

1 kommentti: