Kade, kyllä, myönnän. Tuntemaani kateutta jossain määrin lievittää se, että minulla on Mustanaamio-lehden faniklubin jäsenyys. Sitäpaitsi, mursin ko. faniklubin salakirjoituksen ennenkuin liityin klubiin. http://koti.mbnet.fi/tynninen/mustanaamio_index/fingerpori/fingerpori.html
Kade, kyllä, myönnän. Tuntemaani kateutta jossain määrin lievittää se, että minulla on Mustanaamio-lehden faniklubin jäsenyys. Sitäpaitsi, mursin ko. faniklubin salakirjoituksen ennenkuin liityin klubiin. http://koti.mbnet.fi/tynninen/mustanaamio_index/fingerpori/fingerpori.html
VastaaPoista