Onneksi en aloittanut seikkailuitani Corto Maltesen seurassa tällä albumilla. Mitäänsanomatonta "seikkailua" paikasta toiseen. Ei yhtään filosofista mietintään ja Cortokin meinaa jopa rakastua. (no onneksi asiat menevät lopulta kuitenkin oikeaan suuntaan). Huono.
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti